09.04.2024

Usposabljanje in načrtovanje vključevanja temeljnih vsebin B-RIN v vrtce in OŠ

Marca smo na šoli in v vrtcu izvedli delavnici v okviru projekta B-RIN. Sodelovali so učenci 1. b in oddelek Riba v vrtcu. Strokovni delavci se zavedamo pomena previdne in varne uporabe tehnologije pri mlajših otrocih. Zato se redno usposabljamo kako otroke skozi igro voditi v svet tehnologije, ki nas obdajo v vsakodnevnem življenju. Pri izvedbi delavnic so tokrat sodelovali tudi dijaki STŠ Koper.


Prva delavnica je bila posvečena omrežju in internetu. Z otroki smo se pogovarjali o pošiljanju sporočil nekoč in danes. Svoje risbe so v vlogi poštarjev in hitrega signala poslali sošolcem. Pogovorili smo se o možnostih, da sporočila ne prejme pravi prejemnik. Zato so se v parih dogovorili za skrivni znak. S pomočjo zgodbe o Volku in sedem kozličkov smo se pogovorili tudi o lažnih identitetah.

Na drugi delavnici so se učenci srečali z učinki računalništva ter analizo podatkov. Z otroci smo odkrili prednosti in slabosti uporabe računalnika in svoje ugotovitve predstavili s foto stripom. Zanimiv jim je bil prikaz neprimerne rabe računalnika (odvisnost od igric).

Dijaki so predstavili kateri deli so pomembni za obdelavo fotografij. Učenci so se razdelili v dve skupini, prva je strip v celoti računalniško obdelala, druga pa se lotila klasičnega sestavljanja plakata.

Uspeh delavnic se kaže v navdušenju otrok, ki z veseljem sodelujejo in se radi preizkusijo v igranju različnih vlog.

Fotogalerija