STUDIO EVROPA: KAKŠNE BODO POSLEDICE ŠOLANJA MED PANDEMIJO?
Spoštovani!
Vas, vaše sodelavce, učence in starše vabimo na spletno razpravo
STUDIO EVROPA: KAKŠNE BODO POSLEDICE ŠOLANJA MED PANDEMIJO?
v petek, 8. januarja 2021, ob 11. uri
Z nami bodo:
- dr. Milan Zver, evropski poslanec (EPP),
- Damir Orehovec, državni sekretar na Ministrstvu za šolstvo,
- Maja Kalin, predsednica Dijaške organizacije Slovenije
- Špela Reš, univ. dipl. psih. LOGOUT, Center pomoči pri prekomerni rabi interneta
Pogovor bo povezovala novinarka Televizije Slovenija Tadeja Anžlovar, v živo pa ga boste lahko spremljali na naši Facebook strani. Opomnik si lahko nastavite TUKAJ.
Hvaležni vam bomo, če boste lahko naše vabilo posredovali naprej vsem potencialno zainteresiranim oziroma delili razpravo tudi preko vaših Facebook profilov.
Bi radi prejemali obvestila o drugih dogodkih, ki jih pripravljamo? Zaupajte nam vaš kontakt s klikom na to povezavo. Obljubimo, da bomo z njim vestno ravnali in da vas bomo obveščali zmerno in z občutkom.
Tudi v novem letu nadaljujemo spletne razprave o aktualnih temah v Studiu Evropa. V petek, 8. januarja, ob 11. uri bomo tako spregovorili o šolanju med pandemijo. Bodo otroci in mladostniki, ker se že od konca oktobra šolajo na daljavo, še dolgo po koncu zaščitnih ukrepov čutili posledice na področjih znanja, socialnih veščin, psihološkega zdravja in gibalnih sposobnosti?
Na ravni EU še vedno obstajajo zelo velike razlike med članicami v odzivanju na pandemijo novega koronavirusa na področju izobraževanja. Medtem ko nekatere zapiranje šol dojemajo kot skrajni, zadnji ukrep, v nekaterih drugih tudi do tretjina učencev več mesecev sploh ni imelo dostopa do izobraževanja zaradi pomanjkanja tehnične opreme, dostopa do spleta oziroma ustreznih digitalnih znanj in spretnosti.
V pogovoru z našimi gosti bomo, med drugim, poskusili odgovoriti na naslednja vprašanja:
- Kakšne bodo posledice šolanja na daljavo za najmlajše, ki imajo s takšnim načinom učenja največ težav?
- Kako reševati individualne stiske, kako zagotoviti čim bolj enake pogoje učenja za vse?
- V kolikšni meri se s poukom na daljavo poveča učinek socialnih razlik, statusa družine, izobrazbe staršev?
- Ali v času, ko šolarji velik del dneva preživijo pred računalniki, strokovnjaki zaznavajo tudi več spletnega nasilja in drugih oblik neprimernega vedenja?
- Kako naj starši nadzorujejo uporabo tehnologij, medtem ko pouk poteka po spletu?
Vabljeni k spremljanju.
Lep pozdrav
Andrej Miholič