27.03.2018

Šola v naravi 3. a razred

1. Dan

3.a razred je pričel šolo v naravi, kjer bodo izvedeli 20-urni obvezni plavalni tečaj.
Prvi dan smo bili že zelo aktivni, saj smo izvedli orientacijski pohod, ogledali smo si bunkerje iz 2. svetovne vojne in opazovalni stolp sredi vinogradov.
Vsi smo streljali z loki in tekmovali med seboj, kdo bo dosegel najboljši rezultat.
Imeli smo dopoldansko in večerno kopanje.
Med vsemi temi aktivnostmi, smo komaj našli čas za kosilo in večerjo.
Sedaj pa gremo spat in se pripraviti novim dogodivščinam naproti.

2. Dan

Zjutraj nas je zbudil “šolski zvonec”. Vi ste pričeli s poukom, nas je pa čakal obilen zajtrk. Preden smo šli na bazen, je vsak povedal kaj je počel zvečer, preden je zaspal. Najdlje so bili pokonci tisti, ki imajo največ domišljije. Vsi pa so sanjalo, da so že najboljši plavalci, zato so bili naši plavalni vaditelji Jure, Špela in Sašo navdušeni, ker smo od včeraj zelo napredovali.

Po kosilu smo raziskali obrežje. V posodice smo nabirali rastline in živali, izmerili smo slanost in temperaturo mornice.

Po zanimivem raziskovalnem delu, smo se popoldan v bazenu še učili skakati bombico in plavati kravl.

Nato smo se pripravljali za večerni kviz, držite pesti, saj bomo tekmovali proti OŠ Šempeter in OŠ Maribor.

Če bodo rezultati dobri, vam sporočimo jutri.

3. Dan

Pozdravljeni dragi naši zvesti spremljevalci.

Z velikim ponosom vam sporočamo, da smo včeraj na tekmovanju Rtiške male sive celice premagali starejše skupine učencev iz šol iz Maribora in Šempetra.Gaja K., Žiga in Lan so poimenovali svojo skupino “Ankaran”, verjetno jim je to prineslo še dodatno srečo pri reševanju zahtevnih nalog. Ponosni smo na njih!  Po zajtrku nas je obiskal g. Marino Kranjac. Z njim smo izdelovali nunalce, ki jih on poimenuje tudi nonala. Spoznali smo ljudska glasbila in tradicijo uporabe le teh, ob različnih priložnostih in praznikih. Med temi sta tudi škrbetulja in klepetoc, ki ju uporabljajo za vozem, ko ne smejo zvoniti zvonovi. Za konec smo pa vsi skupaj zapeli in zaigrali na nunalco, ki smo jo sami izdelali.Popoldan nas je presenetil in obiskal nihče drug kot Jan Oblak, najboljši nogometaš.Pomagali smo mu izžrebat dobitnike posebnih nagrad, dobili smo majčke, naša učiteljica Anita je bila v komisji za nagrade učencem. Prav gotovo ste vse to  spremljali na internetu. Med množico smo opazili tudi igralca iz serije Usodno vino, s katerim so se naši učenci tudi slikali.Nato smo imeli še ribiško delavnico. Z veseljem smo namakali trnek v morje in se poučili o robiških veščinah. Mark in Orina sta ujela guata. Bravo! Sledilo je še večerno plavanje, kjer smo izpopolnili tehnike prstnega in hrbtnega plavanja. Imamo se zelo lepo, veliko novega smo že izvedeli in se naučili.

4. Dan

Predzadnji dan je že tu. Spoznali smo krajinski park Debeli rtič, ki nam ga je predstavila in razkazala vrtnarka Nataša. Izvedeli smo, da je v parku 200 različnih vrst dreves. Na dopoldanskem plavanju smo izboljševali plavalne tehnike, ker bomo imeli jutri preverjanje za Delfinčka. Po kosilu smo imeli delavnico Lov za rastlinami, kjer smo spoznali, otipali, vohali in okušali različne dišavnice in začimbe, ki smo jih nabirali po krajinskem parku. Pred večernim plavanjem smo se začeli počasi pakirati, da nebi česa pozabili. Po večerji smo se udeležili Rtič ima talent. Naš talent smo pokazali s plesom, petjem in z igranjem na ročno izdelanih nunalcah.

5. Dan

Dobro jutro. Zadnji dan je tukaj. Mi se pakiramo. Za zadnji dan nas čaka še testeranje v plavanju. Bili smo zelo pridni, uživali smo in se lepo imeli. Vse lepo pozdravljamo iz šole v naravi na Debelm rtiču.

V razredu imamo dva zlata delfinčka v plavanju.

Čestitamo Žigi in Ažbetu.