Pomladne računalniške pustolovščine v okviru projekta B-RIN

V marcu smo v okviru projekta B-RIN izvedli tri interaktivne računalniške dejavnosti, ki so učencem omogočile učenje programiranja, algoritmov in ekologije na zabaven in kreativni način. Izvedeni učni scenariji so se izkazali za zelo učinkovite pri medpredmetni povezavi in kot odlično orodje za utrjevanje učne snovi. Učenci so skozi sodelovalno učenje razvijali svoje sposobnosti kritičnega razmišljanja, se učili reševanja problemov in pridobivali dragocena znanja na zabaven in praktičen način.
Lov na mavrico – Učenci 1. razreda so s pomočjo programabilnega polžka raziskovali svet vremenskih pojavov in ustreznega oblačenja, hkrati pa so reševali pomladne uganke v računalniški sobi pobega.
Skrivnostni svet računalniških ukazov – Učenci so skozi igre in praktične naloge spoznavali osnove algoritmov ter ustvarjali lastne algoritme, ki so jih nato preizkusili v računalniških igrah.
Polžek uči ločevati odpadke – Učenci 2. razreda so v sodelovanju z dijaki Srednje tehniške šole Koper utrjevali znanje o ločevanju odpadkov in se ob tem zabavali z interaktivnimi nalogami, podprtimi z računalniškimi orodji.
Vse dejavnosti so bile del izobraževalnih aktivnosti projekta B-RIN in so omogočile učencem razvoj digitalnih veščin, kreativnosti ter sodelovanja. Sodelovanje med učenci in dijaki je bilo izjemno, učenci pa so se že veselili novih izzivov.